Secrete dezvăluite!

Rick McGarrey – Tango and Chaos

Atunci când pui totul cap la cap, începe să capete sens. Milongueros se înclină în faţă, într-un pas lung, atletic, conducând femeia cu pieptul. Ei iniţiază mişcările ieşind uşor în afara centrului lor de greutate şi folosind greutatea părţii superioare a corpului pentru a conduce femeia. Ei păstrează braţele fixe şi capul centrat. Rezultatul este că torso şi partea de jos a spatelui rămân relaxate, permiţându-le să păşească lung şi puternic. Plasând fiecare picior exact în faţa celuilalt în timpul mersului ei elimină orice mişcare de balans lateral. Şi întrucât sunt întotdeauna centraţi, ei pot balansa şi pivota cu uşurinţă pe oricare dintre picioare şi pot crea întoarceri complexe în orice moment al dansului.
Faptul că sunt centraţi şi relaxaţi şi că păşesc ferm în podea le permite milongueros să interpreteze liber şi creativ muzica la milongile aglomerate. Tehnica de bază bună îi ajută să urmeze ritmuri complexe cu picioarele, să execute giros echilibrate şi relaxate. Paşii lungi pot fi urmaţi rapid de paşi mărunţi şi repezi iar echilibrul este recâştigat cu uşurinţă dacă doresc să execute mişcări dificile. Şi toate acestea pot fi făcute în timp ce pornesc rapid, se opresc sau schimbă direcţia de navigare pe suprafaţa de dans.
Aici sunt câteva instantanee aleatoare ale unora dinte cei mai buni din Buenos Aires – un mix de dans echilibrat, eficient şi frumos. Ar trebui să ne bucurăm de el cât mai putem… media de vârstă aici este aproape 70.

Rândul de sus: Tete y Alej, Miguel Balbi
Rândul al doilea: Osvaldo Buglione y Alej Gerard Gellé y Alej, Blas y Elba
Rândul al treilea: Alito y Alej, Buglione y Alej Tito y Alej
Rândul al patrulea: Napo y Lili, Roberto N. y Adriana Pascuzzi, Tete y Alej
Rândul de jos: Oscar y Terecita, Gerard y Noemí, Ismael El Jalil

.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *